HTML

Depresszió. Tehetetlenség

Depresszió. Kapaszkodni valamiben. Oda vissza nem. Megint zuhanok le a lejtőn.

Friss topikok

  • grofakos: www.faradtsagnelkul.hu Itt van 7 módszer azoknak, akik a krónikus fáradtsággal küzdenek. (2010.08.05. 13:53) A nagy tanácsok depresszió ellen
  • Decsei Jutka: Én azt ajállom költözzön vissza a szüleihez, vagy kérjen állami támogatást a gyerekeinek és minden... (2008.04.11. 11:57) csak teljen el ez a nap is

Linkblog

mostanában

2007.11.27. 11:15 minyó

 Itthon gubbasztok érzem, hogy nincs erőm semmire, párom úgyanúgy meglep 2 havonta újjabb hazugságokkal amik anyagi jellegüek. Úgyanúgy felvesz hitelt a tudtom nélkül , nem beszéli meg velem.

A kettönk közötti kapcsolat annyiban különbözik most, hogy amióta elmondtam neki, hogy undorodom töle ha hozzám ér ( lassan 3 éve így érzek), azóta nem undorodom ez kb. 3 hónapja történt. Érdekes

 Az eddigi történetem alatt amiben  megértem a párom az az, hogy egy egészséges férfi embernek nem lehet könnyű úgy élni, hogy nem nyúlhat a feleségéhez. Csak azt nem értem, hogy mindketten akartuk a gyermeket, az, hogy veszélyeztetve voltam nem az én hibám, de nem bírt uralkodni magán. Persze, hogy amikor megtudtam a nőzős ügyeit, nem akartam vagy inkább nem tudtam közeledni többé felé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenynelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr82243457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása