HTML

Depresszió. Tehetetlenség

Depresszió. Kapaszkodni valamiben. Oda vissza nem. Megint zuhanok le a lejtőn.

Friss topikok

  • grofakos: www.faradtsagnelkul.hu Itt van 7 módszer azoknak, akik a krónikus fáradtsággal küzdenek. (2010.08.05. 13:53) A nagy tanácsok depresszió ellen
  • Decsei Jutka: Én azt ajállom költözzön vissza a szüleihez, vagy kérjen állami támogatást a gyerekeinek és minden... (2008.04.11. 11:57) csak teljen el ez a nap is

Linkblog

elérhetőségem sem lesz

2007.11.27. 11:45 minyó

Önéletrajzok elküldve, kimenő hívások megszünve 2 hete, bejövőt is még ma megszüntethetik. KLASSZ. Keress állást, ha nincs elérhetőséged.

Hogy sikerült? Egyforma telefon a párommal, egymást ingyen hivhatnánk ám az én párom nem olyan egyszerű nála minimum 28000 ft. kell legyen egy havi számla ( de volt már 110.000 ft. is), ja és engem számoltat el, hogy hová, kikkel beszélek telefonon, hogy 3000 ft. az én számlám havonta. Természetesen már 3 hónapja nincsennek befizetve. Nem érem meg, hogy egyszer legyen egy normális életem, nagy kérés ez? Persze sem a hiteleire sem a telefonálgatásaira nem kaptam soha elfogadható választ, hogy hová vagy mire.

 Még az a szerencse, hogy nem tudok minden adóságról, legalább is biztos vagyok benne. Biztos ha mindent megtudnék még a gyomrom is kifordulna a helyéről.

 Volt idő amikor minden érdekelt, mit honnan, hogyan, megoldani a dolgokat, de rájöttem semmi értelme, ha nem tudok tenni érte, hogy jobb legyen. A munkahelyemen is igyekeztem folyamatosan, minden nap 4 óra helyett 6 órát voltam bent, nem azért mert kérték, hanem mert jól éreztem magam, hogy emberek között vagyok és jól esett, hogy hasznos lehetek, gondoltam ezt idővel észreveszik, de egy tulajdonosváltásnál  ez nem elég. A közvetlen fönöknőm nagyon tisztelt érte, de csak azzal maradtam + havi 41.500 ft-vel. De arról azt hiszem most beszélek előszőr, hogy mennyiért.

Szóval itt ülők és várom, hogy történjen valami, mert ez így nem élet.

Már nincsenek nagy álmaim, talán csak annyi, hogy tisztességbe és beszületbe élhessek és nem ártana ha szeretetben és barátok közt élhetnék sem, de az már túl sok kérés lenne ettől az élettől.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenynelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr18243490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása