HTML

Depresszió. Tehetetlenség

Depresszió. Kapaszkodni valamiben. Oda vissza nem. Megint zuhanok le a lejtőn.

Friss topikok

  • grofakos: www.faradtsagnelkul.hu Itt van 7 módszer azoknak, akik a krónikus fáradtsággal küzdenek. (2010.08.05. 13:53) A nagy tanácsok depresszió ellen
  • Decsei Jutka: Én azt ajállom költözzön vissza a szüleihez, vagy kérjen állami támogatást a gyerekeinek és minden... (2008.04.11. 11:57) csak teljen el ez a nap is

Linkblog

manapság átverni az embert amolyan emberi dolog?

2007.11.29. 07:37 minyó

Tegnap elmentem a gyógyszertárban, kivenni a kivennivalómat, kiderült a harmadik gyógyszertárnál, hogy nem kapható az egyik összetevő csak a kórháznál ahol felírták.

 Kérdem, hogy mennyi lesz - azt mondják jelentéktelen összeg.  Ok. Este a párom elment más gyógyszertárba is, a jelentéktelen összeg 1463 ft.

- a 3 összetevő összesen 80 ft.

- desztilált viz 270 ft.

- Munkadíj, hogy összekeverík a port a vízzel 1113 ft.

 EZ VICC. Gondolom és hallottam is, hogy erre a receptre csak egy port adnak, amit otthon vízzel össze kell keverni. ez az összekeverés nekem 1380 ft.- be került.

Nem érdekelt volna ez normális esetben, de így, hogy pénznélkül vagyok, mit ne mondja felbosszant. Szép mi ?    .....

Na de magamról. Tegnap este sírás nélkül aludtam el, már jó ideje nem volt ilyen. Az ünnepek még mindig lebegnek a fejünk fölött, eddig nincs megoldás, hogy, hogy vészeljük át. Felmerült a gondolat, hogy elmenjünk a szüleimhez külföldre, de hát oda is pénz kellene, nem mindha anyúmék nem tennének meg mindent, hogy ne keljen költeni amikor hozzájuk megyünk, de én már szégyellem, ráadásul 2 hónapja kértünk tölük 200.000 ft., hogy a mostani albélrletbe kifizethessük a kauciót. Leszakad a pofámról a bőr, a párom teljesen természetesnek veszi, hogy majd ők segítenek. Nem bírja felfogni, hogy az nem megoldás, hogy kéregetünk, senki sem köteles segíteni. Ahányszor elmegyünk a szüleimhez, mindig mindent ők állnak, még azt is, ha nead Isten este kimennénk a városba. Szégyellek elfogadni már bármit is tölük. Ráadásul édesanyám, sosem értette meg, hogy mi az a depresszió és csak leugatja a fejem, hogy szedjem össze magam, ilyen szempontból sosem volt mellettem vagy esetleg 1-2 napig.Nem értik mi zajlik bennem és pont az elenkezőjét váltják ki belőlem mint kellene. Most öszintén hiányzik ez nekem még ezekre a problémákra ,  egy fejmosás?

 Ma reggel ügyesebb vagyok, nem feküdtem vissza, hogy elbújjak a világ elől, ez már haladás. A keresztem mindig itt van velem és reménykedek, hogy történni fog valami.

 Ma kellene állás ügyben is hívjanak, de megmondom öszintén, hogy az lepne meg ha egyáltalán felhívnának.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenynelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr80246282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása