HTML

Depresszió. Tehetetlenség

Depresszió. Kapaszkodni valamiben. Oda vissza nem. Megint zuhanok le a lejtőn.

Friss topikok

  • grofakos: www.faradtsagnelkul.hu Itt van 7 módszer azoknak, akik a krónikus fáradtsággal küzdenek. (2010.08.05. 13:53) A nagy tanácsok depresszió ellen
  • Decsei Jutka: Én azt ajállom költözzön vissza a szüleihez, vagy kérjen állami támogatást a gyerekeinek és minden... (2008.04.11. 11:57) csak teljen el ez a nap is

Linkblog

mi segít?

2007.11.27. 11:53 minyó

Az elmúlt éjszaka azzal töltöttem, hogy imádkoztam és sírtam míg a családom aludt. Nem tudom mit tehetnék, hová mehetnénk. A külön költözés is nap mint nap évek óta megfordul a fejembe, de hová, miből?

Ma annyit tettem, hogy kiírtam magamból pár dolgot ami egy kicsit lenyugtatott, jó is lenne valakivel beszélni is, na de mindegy. Sosem volt úgy, hogy valahogy ne lett volna.

 Régen hallottam egy idézetett ami nagyon megtetszet és igaznak véltem, de már nem hiszek benne.

" Ne csüggedj el, ha legszebb álmaid romba dölnek,

  hisz a legszebb virágok a romok alatt nőnek"

 talán egyesekre igaz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://remenynelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr32243497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása